oferta

Najnowszy cennik wysyłamy drogą internetową Zachęcamy również do kontaktu telefonicznego tel 600216402 oraz spotkania w naszej firmie Takie niezobowiązujące spotkanie dostarczy wyczerpujących odpowiedzi na wszelkiego rodzaju pytania dotyczące realizacji filmu

Często zadawane pytania i odpowiedzi:

 

Jaka jest długość filmu po montażu ?
- długość zmontowanego reportażu to między 1 a 2h w zależności od tego ile działo się
  podczas zabawy weselnej To naszym zdaniem optymalna długość żeby pokazać wszystkie najważniejsze
  momenty wesela    

Czy wykonujecie Państwo też zdjęcia na weselu ?

- nie Jesteśmy firmą o profilu filmowym

Czy nasz klip pojawi się u Państwa na Facebook?
 - umieszczamy na naszym Fanpage i portalu WEVA tylko niektóre produkcje więc nie możemy tego obiecać
   Większą ilość realizacji zamieszczamy też na naszej stronie internetowej Klip przekazujemy Parze Młodej w takiej
   formie która umożliwi zamieszczenie na ich koncie Facebook lub YouTube   

Czy nagrywacie Państwo dźwięk dodatkowymi urządzeniami?
 - tak Używamy wysokiej klasy micro recordera i mikrofonów krawatowych w kościele
    oraz profesjonalny recorder na sali jak również w kościele Dźwięk montujemy z kilku źródeł
    Dotyczy pakietu z dwoma kamerzystami

Czy skrót z wesela jest we wszystkich pakietach ?
 - tak W ofercie z dwoma kamerzystami wzbogacamy klip oryginalnymi dźwiękami z cereminii, sali czy kazania
   W pakiecie z teledyskiem plenerowym montujemy dodatkowy  ekskluzywny teledysk z ujęciami z wesela i pleneru

Czy w ofercie z dwoma kamerzystami jesteście Państwo we dwójkę do końca?
  - tak (od przygotowań do oczepin włącznie)

Czy można wstępnie zarezerwować termin?
  - tylko przy wpłacie zadatku Na podpisanie umowy możemy umówić się w dogodnym terminie lub drogą mailową

Czy jest możliwość zmiany umowy z pakietu jedno kamerowego na dwu kamerowy?
 - tak ale nie gwarantujemy że będzie już później taka możliwość

Czy wchodzi w grę u Państwa jakiś rabat?
 - tak w zależności od terminu wesela ale jego wysokość ustalamy tylko na spotkaniu

Czy cena na umowie nie zmieni np w związku z wprowadzeniem nowego cennika?
 - nie cena na umowie nie ulegnie zmianie
 Czy zamieszczacie Państwo na internecie cały film do wglądu?
 - nie Prezentujemy tylko na spotkaniu

Czy musimy się od razu przy podpisaniu umowy decydować na teledysk plenerowy?
  -nie

Czy przy opcji z dronem operator tego sprzętu będzie na sali?
 - nie, kończymy filmować z powietrza po przyjeździe Państwa na salę weselną

Czy udostępniacie Państwo surowy, niezmontowany materiał filmowy?
 - nie ma takiej możliwości

Czy na zagraniczny plener możemy zdecydować się np kilka miesięcy po weselu?
 - tak Plenery zagraniczne z reguły organizujemy miedzy listopadem a kwietniem